3 Temmuz 2013 Çarşamba

KİMLİKSİZ!

Başlık dikkatinizi çekmiştir eminim. İçeriğin daha da ilginizi çekeceğinden eminim. İnanın ukalalık yapmıyorum, içeriği beğenecek olmanıza dair verdiğim garanti, “KİMLİKSİZ” adlı romandan ve bu şahane yapıtın, muhteşem yazarından kaynaklanıyor.

 Kendisini bizzat tanıma şansına eriştiğim ve eşsiz hayal dünyasıyla birçok insandan önce buluştuğum için fazlasıyla mutluyum. Burada biraz ukalalık yapmış olabilirim. Kabul ediyorum... Yazarımız, artık birçok kitapsever tarafından tanınıyor, ancak ben, bir ihtimal hala kendisinden ya da kitaplarından bir haber olan arkadaşlar vardır diye ufak bir tanıtım yapmak istiyorum.

S.S Atıcı; yazdığı her kitapla biz okurları kendinden geçiren, oluşturduğu her bir karaktere bizleri âşık eden, mükemmel erkek profilini bambaşka bir boyuta taşıyan, on parmağında on marifet, ender bulunan insanlardandır. Kitaplarının konu özetlerini kısa kısa geçeceğim. Elbette ilk olarak KİMLİKSİZ’den başlıyorum…





Gecelerinde gündüzler kadar güzel olduğunun canlı bir kanıtı olan Deryal Yiğit, karanlıklar içinde gizlenmiş bir cevherdir… Tabii, bu tanım Deryal’in düşmanlarını çoğu zaman güldürecek, bazen de şaşırtacaktır… Neyse ki biz masum okuyucular Deryal’in o çok meşhur gazabından bir fiske bile nasiplenmiyoruz. 

Deryal; takıntılı bir adam, iyi bir dost, harika bir sevgili ve kusursuz bir aşçıdır. Kitabı okurken bana fazla fazla katılacağınızı ve Deryal’e daha başka birçok güzel sıfatı yakıştıracağınızı biliyorum.


Deryal’in hayatına bir gün bir kız girer. O andan itibaren ikisi içinde hayat bambaşka bir yol çizer. Burcu ve Deryal’in çalkantılı hayatlarına dâhil olmak için çok fazla beklemeyin, inanın ölmeden önce okunacak kitaplar listenizde KİMLİKSİZ en üst sırada olmayı hak ediyor…   


AYŞE KARASOY

Hiç yorum yok: