18 Kasım 2011 Cuma

HUSH HUSH...


Son bir kaç yılda popülaritesini büyük bir kuvvetle yukarı taşıyan VAMPİR hikayelerinin ardından, sahneye MELEKLER-de çıktı. 

Mistik ve fantastik atmosferle sarılı olan bu kitaplardaki hayali dünyalar, biz gençlerin adeta kaçış rotası haline geldiler. Bunu fırsat bilen ve kendine güvenen birbirinden iddialı yazarlar, ilham perileriyle işbirliği yapıp bize adeta zihinsel şölen yaşattılar. Elbette biz okurların, bu tarz atılımlara karşı hiç bir zaman kötü düşünceleri olmadı. 

Birbirlerini andırdıkları iddia edildiği için vampir konulu romanlara acımasız eleştiriler yapılsa da, ben her yazarın kendine has hayal dünyası olduğuna inanıp, konusunu ve yazım stilini beğendiğim çok sayıda fantastik roman okudum. Bazı kitaplar benim için zaman kaybı olsalar da, bazılarının hayatıma çok şey kattığını düşünüyorum. 

Fısıltı Serisi'de zamanımı ayırıp okuduğum için pişman olmadığım kitaplardan oluşuyor. 
Hush Hush nam-ı diğer Fısıltı Seri'si;

KUTSAL BİR YEMİN
KOVULMUŞ BİR MELEK
YASAK BİR AŞK, sloganıyla adım attı kitap dünyasına.

Düşmüş meleklerin ve sıradan insanların yer aldığı kitapları şahsen oldukça etkileyici buldum. Yazarın yazım tarzı akıcı ve zengin. Kitapların baş kahramanları; Nora ve Patch'in etrafında dönen olay olguları, beni bir anda hikayenin içine çekti. 

Henüz son çıkan Sessizlik kitabının başlarındayım ve bitirmeden evvel ilgilenenlerle fikir paylaşımında bulunmak istedim. 

Yazar; Becca FitzPatrick, Hush Hush Serisi'nde oldukça iyi bir iş çıkarmış. Bir çok eleştirmenden ve okuyucudan yüksek puan alan bu farklı seriyi en kısa sürede okumalısınız. 

Patch ve Nora'yı doğaüstü aşk hikayelerinde ve tehlikeyle dolu yaşamlarında yalnız bırakmayın...

AYŞE KARASOY        

      

Hiç yorum yok:

JULIA QUINN! (BRIDGERTON'S)

ÇOK sevdiğim bir diğer yazar olan JULIA QUINN ve kitaplarından kısaca söz etmek istiyorum sizlere. Julia Quinn 1970 doğumlu ABD’...